fredag 2 november 2012

MANCAVE! Akvarieställning

Underbar dag, rensatt lägenheten på sopor som resulterat i att jag äntligen kan kasta in min akvarieställning i diskrummet! WOHO! Det blev 2 x 33Cl Baljor med guppys samt  yngelkar på 2x 2L 1x 96L SA och 1x54L SA jag e helnöjd äntligen fått min MANCAVE :D Hållt på hela dagen och den största delen har gått till å pimpla öl å rena 96L karet från nån idiotisk sandlådesand :D Fått för mig å odla lite egna "morpher" på guppys ska bli skojj å se vart det tar vägen antar det är min gammla passion för majsormar, har dock noll koll på hur d funkar me fiska å nya morpher men d ska väl inte vara några problem mer än att det tar tid :)   Min dropbox verkar inte funka så d kommer fler bilder imorgon :D
96L start efter 4a timmar med ytterfilter fluval 205 samt 2 eheimfilter innerfilter

33 l endlers balja

33 L Nigeria guppy
Min Dotter Engla hjälper mer än gärna till

Guppy yngel

d tar sig eller ?

En endlers hane

Lite mer intredning

Underhållning :D

Börjar bli bättre

bättre...

bättreeeee....

inte bra men.. Bättre

54 L

I med vattnet bara

Ställningen

Massa vatten bubbel

Inte "klart" med hyffsat :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar